Laaja palveluvalikoima ja kuljetukset ovelta ovelle kattaen yli 220 maata ja aluetta ratkaisevat kansainvälisen viennin haasteesi.
Kun hinnat on sovitettu lähetysmääriisi, liiketoimintasi määrittelee hintatason eikä päinvastoin.
Asiakkaasi hyötyvät On-Demand-Delivery palvelustamme, jonka kautta he voivat valita paketin toimituspaikan ja -ajan. Näin sinullekin tulee vähemmän tiedusteluja ja palautuvia lähetyksiä.
Olet hyvässä seurassa: DHL Expressin palveluita käyttävät monet maailman suurimmista brändeistä ja organisaatioista.
Klikkaa tästä - jos haluat lähettää yksittäisen paketin yritys- tai yksityishenkilönä. DHL EXPRESS EASY:n avulla lähetät asiakirja- ja pakettilähetyksesi kotimaahan ja ulkomaille helposti. Kun tarvitset apua lähetyksen vastaanottamiseen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 030 45 346 (puhelun hinta 8,4 snt/min).
Kunnioitamme yksityisyyttäsi emmekä jaa henkilötietojasi kolmansille osapuolille. Lue lisää.
Opi lisää hakukonemarkkinoinnista (SEM) ja sijoita osa budjetistasi Google Adwordsiin, Bing Adsiin tai Facebook-markkinointiin. Mitä enemmän asiakkaasi ovat valmiita ostamaan saapuessaan, sitä enemmän he ostavat.
Etsi pätevä hakukoneoptimointitaituri, joka tuntee myös sen jatkuvasti muuttuvat säännöt tai käytä työkaluja, kuten Googlen Keyword Planner tai Search Console, auttamaan sinua löytämään kannattavimmat avainsanat. Verkkosivujen sisällön tulee olla tietystä aiheesta kertovaa ja yksilöllistä (ei kopioitua tai sivulta toiselle toistuvaa) ja monipuolista, helppolukuista ja hyvin jäsenneltyä.
On olemassa lukemattomia optimointivinkkejä konversion eli asiakkaan suorittaman toiminnon parantamiseksi, joita voit kokeilla heti kuten toimintakehotusnappi - call to action (CTA). Sen koon, värin, sijainnin tai sanamuodon muuttaminen voi lisätä dramaattisesti konversiota.
Jopa kolmasosa asiakkaista poistuu sivustoilta, kun heitä pyydetään rekisteröitymään. Voit pyytää rekisteröitymään, mutta tee siitä valinnainen ja selitä miksi se on hyvä idea. Pidä lomake yksinkertaisena ja kysy vain asiaankuuluvia tietoja.
Jatkuva testaaminen ja seuranta sekä asiakaskokemuksen parantaminen vähitellen toimivat verkkokaupan menestystarinoissa, kuten Amazon, ASOS ja Made, joten sinun pitäisi tehdä samoin.
Tätä kutsutaan "voi myös samalla" -tekijäksi. Ostaja, joka ostaa älypuhelimen, jossa on 12 megapikselin kamera, voi myös ostaa hieman kalliimman 16 megapikselin kameralla JA 128 Gt: n tallennustilalla.
Jotkut asiakkaat reagoivat hyvin kutsuihin kuluttaa enemmän, toiset eivät ole siitä niin innoissaan. Ajattele kuin asiakas ja jatka testaamista löytääksesi sinulle sopiva kaava.
Alennukset saavat aikaan liikennettä ja lisäävät lyhytaikaista myyntiä, mutta ilman selkeitä tavoitteita myynninedistämiskampanja voi aliarvioida tuotteitasi. Ennakoikaa erityisesti vaikutuksia alariviinne, jos kupongista tulisikin erittäin suosittu.
Uuden asiakkaan houkutteleminen voi maksaa viisi kertaa enemmän kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Kehitä siis säilyttämisstrategia. Mitä pidempi suhde asiakkaisiisi on, sitä alhaisemmat kustannukset syntyy heidän pitämisestä.
Katso Amaran omistajien tarina, kuinka he pitävät maailmanlaajuisen verkkokauppabrändinsä niin asiakaslähtöisenä, vaikka eivät koskaan tapaa asiakkaitaan.
Lue, kuinka Amara kasvoi yhdestä tiili- ja laastimyymälästä erittäin menestyvien verkkosivustojen verkostoksi ympäri maailmaa.
Katso, kuinka voimme auttaa verkkokauppabrändiäsi ylittämään rajat ja valloittamaan maailmaa.
Asiakkaasi voivat valita tarkalleen milloin ja missä heidän toimituksensa tapahtuu - joustavat palvelut ovat asiakkaiden arvostamia.
Aikatauluvarmat kansainväliset tuotteemme takaavat toimituksen ovelta ovelle tiettyyn määräaikaan, maailmanlaajuisesti. Ja asiakkaasi vaativat nopeutta.
Todisteet osoittavat, että näiden palvelujen tarjoaminen asiakkaille tarkoittaa, että he todennäköisemmin käyttävät enemmän.
Miten varmistat, että verkkokauppasi asiakkaat luottavat brändiisi, vaikka eivät ole koskaan kuulleetkaan sinusta.
Matkasi kansainväliseksi verkkokauppa menestykseksi alkaa vain yhdellä klikkauksella.