DHL on luotettu kumppani, joka auttaa ratkomaan vähittäis-kaupan haasteita.

Markkinoiden ja kaupallisen ympäristön nopea kehitys sekä kätevän palvelun tarjoaminen ovat muutamia vähittäiskaupan haasteista. Niihin vastatakseen toimitusketjujen on tarjottava saumatonta palvelua. Kohtaamme nämä haasteet yhteistyössä ja haemme niihin innovatiivisia ratkaisuja yhdessä kanssasi.

Lue lisää verkkokaupasta
TARVITSETKO LISÄTIETOA?
JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

DHL Express -lentopikakuljetuspalvelut

nopeisiin toimituksiin

Nopeus ja tehokkuus

Nykypäivän muotiteollisuudessa etulyöntiasemaan tarvitaan luovuutta, rohkeita malleja ja ajan hengen tuntemusta. Kulissien takana on myös oltava nopea, tehokas ja erittäin hyvin organisoitunut...ja tässä DHL astuu mukaan kuvioon.

Luotettava yhteistyökumppani

Nopeat kansainväliset kuljetuksemme ovat vuosien varrella olleet ratkaisevia lukemattomille startup-yrityksille, näyttelyille ja avajaisille. Olemme mukana myös muissa muodin vähittäismyynnin vaiheissa: virtaviivaistamme toimitusketjuja, vähennämme varastotarpeita ja lyhennämme toimitusaikoja, hankimme materiaaleja, annamme neuvoja paikallisista tullisäännöksistä ja verotuksesta ja huolehdimme jopa tuotantoprosessin laadunvalvonnasta. 

Ratkaisuja logistiikkaan

Tiedämme, että vaativilla asiakkailla, erittäin kilpailluilla markkinoilla, monikanavaisella vähittäiskaupalla, lisääntyneellä räätälöinnillä ja muilla vähittäiskaupan haasteilla on merkittäviä vaikutuksia logistiikkaan. Siksi tarjoammekin joukon ratkaisuja, jotka voivat parantaa toimitusketjun jokaista vaihetta, tyydyttää asiakkaita ja auttaa sinua optimoimaan markkina-asemaasi.

NOPEUS
Lue lisää

Kun lähetät DHL Expressillä, kuljetuksesi hoitavat kansainvälisten lähetysten ja pikakuljetuspalveluiden asiantuntijat! Kattavat palvelumme kiireellisille lähetyksille sekä lähetys- ja seurantaratkaisumme vastaavat kaikkiin tarpeisiisi."

GLOBAALI PARTNERI
Lue lisää

DHL toimii tällä hetkellä yli 220 maassa ja alueella. Tarjoamme kiireellisten lähetysten ovelta ovelle -kuljetuksen kaikkialle maailmaan. Meillä on kansainvälinen ulottuvuus ja paikallinen asiantuntemus.”

ASIAKASPALVELU
Lue lisää

DHL:n asiakaspalvelu ja huolinta auttavat mielellään ongelmatilanteissa. Meillä on laaja tietämys ja kokemus tullauksesta kaikkialla maailmassa."

LOGISTIIKKA
Lue lisää

Kansainväliset vientipalvelumme ovat nopeat, kätevät ja monipuoliset. Saat aikataulutetuille tai päiväntarkoille lähetyksillesi täyden hyödyn globaalista verkostostamme ja erinomaisesta paikallisesta tullauksen asiantuntemuksestamme."

Kiinassa ollessamme kuulimme, että DHL on ykköstoimittaja kuluttajien näkökulmasta. Kun kaltaisemme nuori yritys yritti rakentaa omaa tuotemerkkiään, yhteistyö pitkäaikaisen ja vakiintuneen logistiikkakumppanin kanssa auttoi kasvattamaan liiketoimintaamme."

— The Modist, COO, Lisa Bridgett
Logistiikan antaminen kolmannen osapuolen hoidettavaksi oli suurin ongelma. Täydellinen luottamus siihen, että asiakas saa Amara-kokemuksen. Päätimme jo varhaisessa vaiheessa, että ryhdymme kumppaniksi vain sellaisen toimijan kanssa, jonka koemme olevan alansa parhaita. DHL on uskomattoman luotettava tuotemerkki ja se on hyvin tunnistettava."
— Amara, perustaja/omistaja Sam Hood

Muodin kestävä kehitys

DHL:n pitkän aikavälin tavoitteena on saada logistiikkatoimintojemme päästöt nollaan vuoteen 2050 mennessä. Kumppanuussuhteiden avulla haluamme korostaa kestävän kehityksen merkitystä muodissa ja pyrimme inspiroimaan yrityksiä ja kuluttajia noudattamaan suosituksia. Seuraavassa on joitakin esimerkkejä viimeaikaisista tavoistamme kannustaa positiivisiin muutoksiin.

 

 

 

Muodin ympäristöjulkaisu

Kehitimme yhteistyössä British Fashion Councilin ja kansalaisjärjestö Julie's Bicyclen kanssa oivaltavan Fashion & Environment -julkaisun, jossa käsitellään maailmanlaajuisen muotiteollisuuden ympäristövaikutuksia, annetaan suosituksia kestävistä käytännöistä ja tarkastellaan tulevaisuuden ratkaisuja, joiden avulla voidaan varmistaa, että yritykset ja kuluttajat ympäri maailmaa suuntautuvat edelleen kohti "positiivista muotia".

 

Kuuntele podcast-sarja

Podcast-sarjassa ”Drive, Stories of Sustainable Entrepreneurship” kuusi vaikutusvaltaista yrittäjää kertoo, miten he ovat johtaneet kestävän muotibrändin maailmanlaajuiseen menestykseen. Samalla he jakavat näkemyksiään liiketoimintaosaamisen ja todellisten kestävien tavoitteiden yhdistämisestä.

 

Upcycle Your Style -kilpailussa muotia rakastavia kutsuttiin jakamaan kuvia parhaista käytetyistä vaatteista uudistetuista luomuksistansa. Vuonna 2020 kilpailuun osallistui neljässä kuukaudessa yli 1 000 henkilöä ympäri maailmaa. 

Upcycle your Style
Verkkokauppa on tapa tehdä ostoksia lähes 2 miljardille ihmiselle. Jos olet verkkokauppias, menestymisessä voi yksinkertaisesti olla kysymys siitä, kuinka hyvin pysyt klikkien tasalla.

DHL ja Business of Fashion webinaarit

 

Ketterä, reagoiva ja vastuullinen logistiikkastrategia on elintärkeä muotikaupan menestyksen kannalta. Mutta miten pienet ja keskisuuret yritykset voivat nykyisessä epävarmassa ja jatkuvasti muuttuvassa ilmapiirissä ryhtyä tarvittaviin toimiin logistiikkastrategioidensa uudistamiseksi kestävämmiksi? 

 

Tämä kysymys oli keskeinen aihe DHL:n viimeisimmässä webinaarissa, joka järjestettiin yhdessä johtavan muotialan uutis- ja liiketoimintafoorumin The Business of Fashion (BoF) kanssa. DHL:n ja BoF:n yhteistyöhön kuuluvassa webinaarissa tarkasteltiin, miten pk-yritykset voivat ottaa käyttöön keskeisiä logistiikkastrategioita, joilla ne voivat turvata liiketoimintansa tulevaisuutta varten ja vähentää samalla ympäristövaikutuksiaan.

 

Kestävää muotia Suomesta -webinaari 7.10.

Katso tallenne

DHL Express järjesti kestävän kehityksen -teemalla ajankohtaisen maksuttoman webinaarin. Mitä kestävä kehitys tarkoittaa muodissa ja mitkä ovat sen haasteet? Puusta uutta tekstiilikuitua. Kestävää designia vastuullisesti. Vastuullisuus logistiikassa.

 

Näistä aiheista puhuttiin reilun 1,5 tunnin webinaarissamme yhdessä Aalto-yliopiston professori Minna Halmeen, Spinnovan Reetta Hassisen, Andiatan Nita Salon ja DHL Expressin Mika Reposen kanssa.

 

Katso tallenne!

 

Miten The Modist löysi maailmanlaajuiset 

markkinat?

 

Naisten tyylikäs ja vaatimaton muoti ei ole vain Lähi-idän musliminaisten alaa. Se on maailmanlaajuinen ilmiö, jonka valtavirran muotiliikkeet ovat suurelta osin jättäneet huomiotta. The Modist, vaatimattomaan muotiin erikoistunut verkkokauppayhtiö, ei tee kompromisseja tyylin suhteen, vaan antaa kuluttajille viehättävän, muodikkaan vaatekaapin. Tämä on tarina siitä, miten he tekivät sen.

 

Miten Amara uudelleenmääritteli luksuksen ja otti verkkokaupan haltuunsa?

 

Amaran matkaa on vauhdittanut sen perustajien halu mukautua kuluttajien muuttuviin tarpeisiin. Lue, miten he kehittivät tuotemerkkinsä menestyksekkääksi verkkokaupaksi ja valloittivat maailmanlaajuiset markkinat DHL Expressin kanssa.